از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست!!
 
mozou azad
 
 
یک شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : voroojak
  1. از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست
  2. بگذار بسوزد دل من مشغله ای نیست
  3. من سوخته ام در تب آنقدر که امروز
  4. بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست
  5. غمدیده ترین عابر این خاک منم من
  6. جز بارش خون چشم مرا مشغله ای نیست
  7. در خانه ام آواز سکوت است خدایا
  8. مانند کویری که در آن قافله ای نیست
  9. میخواستم از درد بگویم ولی افسوس
  10. در دسترس هیچ کسی حوصله ای نیست
  11. شرمنده ام از روی شما بد غزلی شد
  12. هر چند از این ذهن پریشان گله ای نیست

 عکس های زیبای عاشقانه و رمانتیک جدید | www.irannaz.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mozou azad و آدرس voroojakha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 524
بازدید کل : 66722
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1